"Selamat Datang ke Blog Biopearl82"
Semoga Anda Ceria Selalu.. ;-)

March 3, 2011

Santai-Santai

Assalammualaikum para blogger,

Agak lama sy tidak menulis blog saya ini.....sejak beberapa bulan ni, saya agak bz dgn keja baru dan juga urusan peribadi lain yang membataskan waktu saya untuk menulis blog ini.
Tapi akhirnya pada hari ini, saya kembali untuk menulis blog yang tidaklah seberapa ini.

Saya sebenarnya baru saja 2 bulan lebih bekerja di syarikat baru....sebuah syarikat yang terlibat dalam pembinaan dan pembaikan kapal. So, saya kena sesuaikan diri dengan suasana baru ini yang benar2 berbeza dgn tmpt kerja saya sebelum ini. Tapi, syukurlah, segalanya dibawah kawalan.....hehehe.....

Hmm sebenarnya nak bagitau kepada semua mengenai sesuatu (walaupun teda orang mau tahu pun..bukan org femes pun..hahaha tapi nak bagitau jugak :-)

InsyaAllah saya dan adik saya bakal merealisasikan impian kami dalam masa terdekat ini...tapi ndk boleh bagitau dulu...nanti sdah set up impian tu baru saya war-war kan.....Tungguuuu ya....hehehe perasan...^__^

Ok jumpa lagi pada coretan yang akan datang.....

No comments:

Post a Comment